Alla inlägg under mars 2016

Av Lexie - 15 mars 2016 08:31

Jag har snart bott hos min familj i en månad sägs det. De pratar väldigt snällt om mej. De tycker att jag är duktig för att vara så liten.


Jag har lärt mej en del ord. Det är bra tydligen för då får jag godis. Sitt, ligg, tack, hopp och nästan stanna kvar. Det är ju så roligt att springa efter dem när de går.

När jag leker med min kompis Theia så har jag varit jätteduktig på att komma när de visslar på mej. Det är tydligen jättebra säger de? Jag vet inte. Jag vet ju att jag får godis så varför ska jag inte komma? Hm människor är märkliga ibland.

Min vän och jag har så kul tillsammans. Vi leker nästan varje dag. Ibland ligger vi bara i snön och biter på pinnar eller så busar vi massor och springer.

I lillhusses säng får man tydligen inte leka utan ska bara ligga och sova. Det var svårt att lära sej men nu kan jag.

Jag har nästan lärt mej att visa när jag behöver gå ut. Det är bara när jag är riktigt busig och full av spring inne som jag glömmer bort att gå till hallen.

Familjen har legat sjuka i några dagar, så jag lät dem ligga och sova hela dagen. Sen kom Theia och vi gick och lekte länge. Hennes familj är också supersnälla.

Nu ska jag ut och gå en promenad. Det är lite läskigt ibland tycker jag men det går bättre för varje gång.

/ Lexie

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards